dissabte, 29 d’octubre del 2011

GIMP

Els dies 3, 10, 17 i 24 d’octubre hem estat treballant amb un programa anomenat GIMP. Algú de nosaltres ja el coneixia, a d’altres, com a mi mateixa, era totalment desconegut i el fet d’aprendre alguna cosa completament desconeguda sempre em crea una sensació d’incertesa i dubte a l’hora de pensar si seré capaç de ensortir-me. Malgrat això vaig posar-me a investigar el programa amb ganes. 


Amb el Gimp hem fet un total de tres activitats. La primera consistia en fer un autoretrat, aquest el podíem dibuixar amb el Paint però al modificar-lo havíem d’utilitzar el GIMP. Cal esmentar que el Gimp és un programa de l’estil Paint però té més funcionalitats, en canvi el Paint és més limitat.


En la segona activitat havíem de portar una fotografia nostre, en la qual se’ns veiés de front i d’aquesta manera poder treballar les simetries. Seguint les indicacions de la mestre en el PDF, va ser relativament fàcil dur a terme l’activitat.


L’última activitat amb aquest programa consistia en la realització d’un conte, utilitzant majoritàriament senyals. La dificultat d’aquest exercici es trobava en intentar buscar senyals que representessin el màxim possible allò que volíem dir. Personalment, em va costar força el fet de no poder utilitzar gaires paraules, tot i així, va ser una activitat que em va agradar i penso que és adequada per treballar amb nens d’infantil. Els contes que es llegeixen als més petits acostumen a tenir poca lletra i una gran quantitat de dibuixos, per tant és un bon mètode per il·lustrar allò que els expliquem.


L’última sessió va estar dedicada a la resolució de dubtes. Totes teníem algun que un altre dubte o qüestió a fer a la mestra, ja que al ser  un programa nou i tant complex amb 3 sessions no s’aconsegueix dominar-lo, simplement tenir una lleugera idea del seu funcionament. 


Durant la realització d’aquestes tres activitats em sorgirem alguns dubtes, però gràcies a l’ajuda de les meves companyes els vaig poder solucionar;com també jo intentava ajudar-les quan elles tenien algun problema. Aquest fet, per simple que sembli, em demostra que em de ser solidàries en nosaltres i mantenir una bona relació com a mínim de companyerisme i cordialitat.  Com a futura mestra, intentaré mantenir una bona relació amb els meus companys de feina i ajudar-los en tot allò que sigui possible.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada