dimecres, 30 de novembre del 2011

FLASH MX

El passat dilluns 28 de novembre ens vam presentar un nou programa, el Flash MX. Es tracta d’un programa d’animació el qual utilitza els vectors per donar més mobilitat i realisme a les lletres.

La tasca a realitzar consistia en fer una animació. Partint del cartell creat en sessions anteriors, ara havíem d’animar una part d’aquest. Jo, personalment, vaig decidir animar el fum de la cigarreta. 

Tot i que de classe vaig sortir molt atabalada i estressada perquè no entenia res de res i no sabia ni com ho faria, he de dir que un cop a casa i seguint el tutorial que havia penjat la mestra al Moodle em va resultar fàcil de fer. Encara que penso que s’hauria d’ haver dedicat més temps a  explicat l’ús d’aquest programa a classe, perquè molta gent va tenir dificultats a l’hora de fer l’animació en el seu cartell. També dir, que vam tenir molts problemes a l’hora d’instal·lar el programa perquè hi havia diverses versions, i un cop descarregades no s’obrien, va ser un caos. Entre els companys ens anàvem dient quina versió gratuïta ens havíem descarregat fins que varem decidir que la millor seria el Flaix MX 2004, i utilitzar els 30 dies de prova que t’ofereixen. Un cop em vaig poder descarregar satisfactòriament el programa, llavors vaig començar a utilitzar-lo, primer temptejant i investigant per mi mateixa i després, a l’hora de realitzar l’activitat, utilitzant el tutorial.


Aquest tipus de programes considero que s’haurien d’explicar amb més calma. Sóc conscient que el temps és just i que s’ha d’explicar un temari acordat amb el departament, però també crec que el temari a explicar ha de ser processat i interioritzat pels alumnes. Si s’explica molt temari però aquest no és comprès, llavors és com si no féssim res, perquè als dos dies ja no tindrem ni idea i haurem de recorre als tutorials en el cas que vulguem tornar a  utilitzar el programa. Recordeu: ¡MENOS ES MÁS!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada